کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316335 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اعتراض پلیس به نرم‌افزار iMessage اپل

پلیس آمریکا به شیوه رمزگذاری اطلاعات در نرم‌افزار پیام‌رسان شرکت اپل اعتراض کرده و می‌گوید به هیچ وجه قادر به نفوذ به این نرم‌افزار نیست.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ پلیس آمریکا از اینکه تلاش هایش برای مطالعه پیام های رد و بدل شده میان کاربران از طریق این نرم افزار موسوم به iMessage ناکام مانده به شدت اظهار نارضایتی کرده است.

بخش عمده اعتراض ها مربوط به اداره فدرال مبارزه با مواد مخدر آمریکاست که می گوید تلاش هایش برای استراق سمع پیام های ردوبدل شده میان مظنونین از طریق iMessage به جایی نرسیده و الگوریتم رمزگذاری اطلاعات در این نرم افزار بسیار پیشرفته و پیچیده است.

ماموران این اداره بارها با حکم دادگاه برای رمزگشایی اطلاعات iMessage تلاش کرده اند، اما تاکنون تلاش هایشان ناکام مانده است. این افراد مشکل یاد شده را پیچیده ترین مشکلی توصیف کرده اند که تا به حال با آن مواجه شده اند.

نرم افزار iMessage اپل اولین بار در اواسط سال 2011 عرضه شد و هدف اپل از عرضه آن ایمن سازی تبادل اطلاعات میان کاربران در زمان چت کردن عنوان شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14230 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1392/01/18 تعداد مشاهده: 2217
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

سینا 1392/01/20 08:41
سلام به همه دوستان
عجب مثالی زدین آقای جوادی؟!!! منکه واقعا تحت تاثیرم هنوز!!!
اینکه سامسونگ هم بهترین گوشی میشه فقط بابت عرضه زیاد و قیمت پایین و کیفیت متوسط محصولشه و گرنه همون قابلیت هارو گوشی های دیگه مثل سونی هم دارند. و این برای همه کاملا واضحه!
هر وقت سامسونگ و آندروید تونستن این هوا اینباکس مسیج و نگه دارن و بازم سریعتر از بوگاتی ویرون پیام ارسال کنن بیا و اضهار فضل بفرما!!!

http://upload7.ir/images/44182507123663022752.jpg

تذکر: خیلی به خودتون نگیرین، خودتون که معروف نشدین. فقط زیادی در مورد مسائلی که آشنایی چندانی ندارید قضاوت کرده و نظر ارائه مینمایید. اگر هم ما و بقیه دوستان در این موارد که فرمودین حرفی نمیزنیم برای اینکه اصلا ارزشی نداره که بخواییم در موردش حرف بزنیم. اما شما تو همه موارد ماشاالله نظر میدین.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
ابوالقاسم شجاعی 1392/01/18 21:46
چ جالب :)
علی جوادی 1392/01/18 20:38
نمردیم و معروف هم شدیم...آقا سینا سال نو شما هم مبارک باشه و انشاالله سال خوب و سرشار از موفقیت هم شما و هم تمام بچه های سافت گذر و بخصوص خدمتگزاران عرصه ی نرم افزاری سافت گذر داشته باشین و داشته باشن...

چطور وقتی بهترین گوشی ساز دنیا سامسونگ شد و تو S4 امکاناتی معرفی شد که تو هیچ گوشی و حتی کامپیوتری نیست;شما فرمایشی نفرمودین؟
تموم پستها و خبرها از موفقیتهای سامسونگ بود و شما نبودین!

سامسونگ چیزه دیگس...این هم ضعف پلیس آمریکا رو نشون میده;کره ی جنوبی رو یه نگاه بنداز تا ببینی چطور نیروگاههای هسته ای کره شمالی رو هک کرده تو یه ثانیه...
سافت گذر ثبت بشه فدات شم
سینا 1392/01/18 12:18
سلام به همه دوستان و عرض تبریک سال نو
چطوریاس این آقای جوادی رو تو این خبرا مشاهدشون نمیکنیم و از اظهار فضلشون بهره نمیبریم؟!!!
آقای جوادی منتظر نظرات گرانبهاتون در این خبرها هم هستیم
موید و پیروز و شادکام باشید